Argudiozko testua- Telebista




Denok dakigunez, jende asko ordu gehiegi egoten da telebista aurrean, gazteak batez ere. Telebistari buruzko iritzi aspimarratuko ditugu.




Nire iritziz, telebista ona da, baina murriztuta, batzuetan film interresgarriak daude eta berriak entzun eta ikusi ahal ditugu. Programa edo dokumental batzuekin asko ikasten duzu eta hoioso ona dela uste dut. Bestalde, programa batzuk daude, ez dutela ezertarako balio, eta dembora galdu txorakeri horietan penagarria iruditzen zait. Telebista ikustea ez dago gaizki, baina programa horiek ikustea behin eta berriro eta egunero ez zait batere ondo iruditzen, nire ustez, astialdian, lagunekin kalean egotea edo zerbait baliagarria egitea komenigarria da.




Gurazo batzuen ikuspuntutik, telebista kutxa kaiku bat baino ez da eta bere seme alaba ondo zaindu nahi dutenez, telebista gutxi ikustea usten diete. Nire ustez hori ez da komponbide ona. Nire ikus puntutik txikitatik erakutsi behar zaie, mundua telebista gabe ez dela batere txarra.




Azkenik ititzi oso ezberdinak daudela esan nahi dut, bakoitzak bere argudioak dituelako, ni, ordea, ez nago ez alde ez kontra, esan dudan bezala, kontra eta aldeko iritziak dauzkadalako.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Argudiozko testua- Telebista"

  1. San Viator says:
    27 de marzo de 2009, 9:18

    Ondo Leire! Hurrengoan, usteak, besteen iritziekin adostu...
    Segi horrela

  2. Anónimo Says:
    1 de diciembre de 2011, 13:40

    Testuaren eusakara maila ez da egokia, saiatu hitzak ondo idazten, nire usteren ordez, aburuz edo halako esapideak erabili eta esaldiaren ordena egokitu, bestalde argudioak ez daude gaizki.